Thursday, 17 November 2011

Théo&Lucas.

I want it note that these two little kids are the cutest ever. I went round their house the other day for a beautiful French meal and I couldn't resist taking a couple of photos. First up is Théo and he wasn't in anyway afraid of the camera. We had our own little game of peek-a-boo. So precious.

Je veux dire que ces petits gamins sonts les plus mignons ! L'autre jour, je suis allée chez eux pour un beau repas et je pouvais pas résister à prendre quelques photos. Prémierement, on a Théo, et il adorait l'appareil photo !





Now we have little Lucas. He was so calm and well behaved, I was considerably impressed. I asked him very nicely if I could take a few photos of him reading his favourite book. He said okay and here you go...

Et puis on a petit Lucas. Il était super calme et trop bien élevé, j'étais impressionée ! Je l'ai demandé si je pourrais prendre quelques photos de lui et son livre préféré. Il a dit oui, donc voilà...




I really want to do a photo shoot with this kids now. Sonia? You reading this?

Et maintentant, je veux super bien de faire une séance de photo avec ces gamins adorables. Sonia? Tu lis ?

xxxx

1 comment: